Wij zijn u graag van dienst. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik bestellen?
U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webwinkel.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden u diverse betalingsmogelijkheden aan:
• iDeal
Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.
• Creditcard
Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.
Ik kan me niet meer aanmelden bij de webwinkel. Wat nu?
Mogelijk is uw account inactief of gebruikt u niet de juiste login-gegevens. U kunt allereerst controleren of u de loginnaam en het wachtwoord wel goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd. Indien het vervolgens nog niet lukt om in te loggen, kunt u kiezen voor de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kunt u uw e-mailadres invullen, waarna er automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar uw e-mailadres toe gestuurd, indien het e-mailadres bij ons bekend is. Mocht het inloggen vervolgens nog niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice kan u vervolgens helpen met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het heractiveren van uw account of eventueel het aanmaken van een geheel nieuw account.
Kan ik een ander afleveradres kiezen?
Wij verzenden uw bestelling binnen België naar het adres van uw keuze. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welk alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
U kunt uw vraag altijd aan ons richten via de e-mail naar info@clubinktentoners.be of door te bellen naar de klantenservice. Eén van onze medewerkers kan u dan direct te woord staan en u verder helpen met uw vraag.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die voor 18:00 uur worden besteld, worden binnen 3 werkdagen bij u aangeboden behoudens stockbreuk. De bezorging van de bestelling vindt elke werkdag plaats tijdens de normale kantoortijden. Mochten uw openingstijden afwijken de normale kantoortijden (9:00 uur tot 17:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat te doen als ik een klacht heb over een bestelling?
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met uw bestelling. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor iedere bestelling rekenen wij € 3,5 euro excl. btw - verzendkosten.